Regulamin

Niniejszy regulamin opisuje zasady rezerwacji za pośrednictwem strony www.jakubnawrocki.pl.

Rezerwacja i zarządzanie

Rezerwacje składać można za pośrednictwem formularza na www.jakubnawrocki.pl/rezerwacja, aby tego dokonać w formularzu należy podać:

    • Datę i czas
    • Imię i nazwisko
    • Adres e-mail
    • Formę sesji (osobista / zdalna)
      • Sesja zdalna – Skype, link udostępniam po dokonaniu wpłaty.
      • Sesja osobista – Poznań, adres spotkania udostępniam po dokonaniu wpłaty.

Po uzupełnieniu wszystkich danych i zatwierdzeniu formularza zostaniesz przekierowany/a na stronę potwierdzającą. Potwierdzenie rezerwacji otrzymasz również na wskazany adres e-mail. W przypadku rezygnacji bądź chęci zmiany terminu należy mnie o tym niezwłocznie poinformować.

Płatność

Szczegółowe informacje nt. możliwych sposobów płatności znajdziesz na stronie z potwierdzeniem rezerwacji. Krokiem potwierdzającym chęć udziału w sesji jest wpłata pełnej należności. Wpłata musi nastąpić w ciągu 24 h od dokonania rezerwacji. W przypadku nieotrzymania środków w ciągu 48 h rezerwacja może zostać uznana za nieważną.

Dostępne metody płatności:

  • Przelew standardowy
  • Przelew BLIK
  • Alternatywne formy płatności (PayPal/Bitcoin/XRP)

Zwrot środków

Zastrzegam sobie możliwość zwrotu pełnej kwoty tylko dla sesji anulowanych nie później niż 24 godziny przed planowym terminem. W przypadku gdy rezerwacja anulowana zostanie do 24 godzin przed umówionym terminem bądź wystąpi nieobecność, zwrócone zostanie 50% środków. W przypadku przyczyn losowych z mojej strony w skutek, których sesja nie może się odbyć, zwrócona zostanie pełna kwota.